Zašto je Paris Hilton novo lice za Karl Lagerfeld? | ELLE

TL;DR

Paris Hilton postala je novo lice brenda Karl Lagerfeld, što je izazvalo iznenađenje i rasprave među obožavateljima. Unatoč tome što Karl Lagerfeld nije postigao istu slavu kao Chanel ili Fendi, njegov brend i dalje zadržava jedinstvenu privlačnost, posebice u Europi. Paris i Karl su bili prijatelji, a njihova suradnja odražava Lagerfeldovu sklonost ka suvremenom i provokativnom. Kampanja možda cilja na revitalizaciju duha Karla Lagerfelda, poznatog po svojoj ljubavi prema pop kulturi i izazivanju statusa quo.
3 min čitanja
Zašto je Paris Hilton novo lice za Karl Lagerfeld? | ELLE

Nije prošlo ni tjedan dana otkako je nova kampanja Maison Margiele s Miley Cyrus razbjesnila purističke obožavatelje avangardnog brenda temeljenog na anonimnosti, a već imamo novu kampanju koja izaziva slične reakcije.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli KARL LAGERFELD (@karllagerfeld)

Paris Hilton je službeno novo lice i celebrity ambasadorica breda Karl Lagerfeld, koji od smrti njegovog osnivača i dalje opstaje kao posebna dimenzija mode. Iako je Paris ikona svoje vrste, neodvojivo povezana sa slavnom Y2K erom, nadnaravnim razinama luksuza i glasnog bogatstva, a po novom i glazbenom scenom, legitimno se dosta korisnika društvenih mreža zapitalo – zašto baš sada i zašto baš Paris?

Zašto je Paris Hilton zapravo savršeno lice za brend Karla Lagerfelda?
Zašto je Paris Hilton zapravo savršeno lice za brend Karla Lagerfelda?

Kult Karla Lagerfelda

Dok većina nas koji religiozno pratimo modnu scenu poznajemo Lagerfelda po njegovom radu u Chanelu, Fendiju i Chloe, a oni malo upućeniji u Balmainu i brendu Patou, njegov osobni i istoimeni brend nikada nije dosegao te razine slave. Tu su činjenicu, naravno, često citirali njegovi vječni rivali Yves Saint Laurent i Pierre Berge.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli KARL LAGERFELD (@karllagerfeld)

Ipak, bez obzira na to što se KL nikada nije uklesao među legendarne brendove kakve poznajemo danas, brend koji je ostao iza Lagerfelda i dalje nosi određenu magiju i privlačnost, posebice na europskom kontinentu.

Paris, Karl i bizarna prijateljstva

U kampanji i službenom videu se, očekivano, Paris i brend poigravaju s onim karakterističnim humorom i alter-egom koji je proslavio Paris Hilton prije više desetljeća. ‘’Najdraža stvar kod Pariza je ta što su ga nazvali po meni’’, kaže Paris u jednom kadru prije nego što sa zida ‘’ukrade’’ slavni portret Karla Lagerfelda.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Paris Hilton (@parishilton)

Dok su mnogi ovom reklamom i fotografijama bili osupnuti, treba se prisjetiti Karlove ljubavi prema bizarnom, popkulturalnom i suvremenom. Vjerovali ili ne, Paris i Karl su njegovali prijateljski odnos otkako su se prije dvadesetak godina upoznali na zabavi u kući Valentina Garavanija. U dvojnoj biografiji Yvesa Saint Laurenta i Karla Lagerfelda, koja se najviše bavi njihovim rivalstvom, Alicia Drake je iz više izvora saznala kako je Lagerfeld u svojoj sviti uvijek imao suvremene umjetnike, starlete, IYKYK ljude koji potječu iz sumnjivih pozadina i svjetova, te bizarne osobe koje su se proslavile na vrlo diskutabilne načine.

@jusst_tiktokss #karllagerfeld #foryou#beauty#metgala2023#foryou#viral #young#fyp#viral #celebrities #fashion#cocochanel ♬ original sound – tiktok

Karl Lagerfeld je prije svega obožavao suvremeno i ono što udara na status quo, iako je on sam bio član tog istog establišmenta. Azealia Banks, jedna od najkontroverznijih javnih osoba i pjevačica naše generacije, dobila je veliki push u karijeri kada ju je Karl Lagerfeld pozvao da nastupa na njegovom eventu s Net-a-Porterom 2011.

@signatureofab #azealiabanks #karllagerfeld #paris ♬ original sound – Signature of Azealia Banks

Ipak, možda najkontroverzniji trenutak u Lagerfeldovoj karijeri je bilo prijateljstvo s Moanom Pozzi, talijanskom zvijezdom iz industrije za odrasle koja mu je naposljetku i hodala na Fendi reviji 1994., što je bio šok za cijeli svijet mode – ali odobren od strane svih sestara Fendi i vlasnika brenda.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Penélope Silva Miranda (@documoda)

Možda se brend konačno odlučio vratiti onom provokativnom i šaljivom Karlu, koji je ispod svog strogog imidža i dalje imao gotovo dječačku želju za provokacijom i potresanjem iste one demografije koja mu je glavna klijentela. Ako je to namjera iza ove kampanje, onda je ona pun pogodak.

Pretplati se na časopis

PRETPLATITE SE