Istraživanje pokazalo da trećinu stanovnika Hrvatske kuhanje opušta

3 min čitanja
Istraživanje pokazalo da trećinu stanovnika Hrvatske kuhanje opušta

Zajedničko kuhanje, druženje oko stola i dobra atmosfera obilježili su predstavljanje nove globalne IKEA kampanje ove srijede u zagrebačkom RougeMarinu. Uz kulinarsku radionicu pod vodstvom Ane Ugarković i uživanje u jelu za velikim zajedničkim stolom, IKEA je poslala jednostavnu, ali snažnu poruku – obroci nisu samo dio svakodnevne rutine, već prilika za povezivanje i stvaranje nezaboravnih uspomena. 

Istraživanje pokazalo da trećinu stanovnika Hrvatske kuhanje opušta
Istraživanje pokazalo da trećinu stanovnika Hrvatske kuhanje opušta

Da je upravo kuhanje važan dio života kod kuće potvrđuju i podaci iz najnovijeg IKEA Life at Home izvještaja koji pokazuje da je to jedna od aktivnosti u kojoj 40% ljudi diljem svijeta najviše uživa, odmah iza gledanja televizije i čitanja. Ipak, kuhinja je i dalje prostorija s kojom su mnogi najmanje zadovoljni, osobito u manjim domovima2 gdje dominiraju izazovi poput nedostatka prostora za pohranu i održavanja urednosti.

Istraživanje pokazalo da trećinu stanovnika Hrvatske kuhanje opušta
Istraživanje pokazalo da trećinu stanovnika Hrvatske kuhanje opušta

Izvještaj također pokazuje da zajedničko kuhanje i uživanje u obrocima imaju značajan utjecaj na dobrobit i zadovoljstvo kod kuće. Primjerice, roditelji koji uključuju djecu u pripremu hrane češće su zadovoljniji svojim životom (72%), nego oni koji to ne čine (61%). 

Istraživanje pokazalo da trećinu stanovnika Hrvatske kuhanje opušta
Istraživanje pokazalo da trećinu stanovnika Hrvatske kuhanje opušta

Istraživanje provedeno u Hrvatskoj pokazuje da njih 53% smatra da je jelo pripremljeno kod kuće zdravije od onoga vani, što je više u odnosu na svjetski prosjek od 45%. Za 28% ispitanika iz naše zemlje obrok predstavlja važnu društvenu aktivnost, a gotovo trećina onih koji žive s djecom potiče mališane da sudjeluju u pripremi hrane kod kuće. Njih 19% navodi da su djeca zainteresirana naučiti kuhati.4

“Kuhanje i uživanje za stolom predstavljaju jednostavan i divan način povezivanja s hranom, tradicijom i ljudima. U ubrzanom svakodnevnom životu, osobito u velikim gradovima, zajedničko vrijeme u kuhinji i blagovaonici postaje sve rjeđe. Ovom kampanjom IKEA želi pomoći ljudima da tu radost ponovno otkriju stvaranjem funkcionalnih, pristupačnih i inspirativnih kuhinja, bez obzira na veličinu doma ili budžet kojim raspolažu”, izjavila je Dubravka Terzić Bašljan, zamjenica direktora tržišta IKEA Hrvatska.

Istraživanje pokazalo da trećinu stanovnika Hrvatske kuhanje opušta
Istraživanje pokazalo da trećinu stanovnika Hrvatske kuhanje opušta

S više od 80 godina iskustva u osmišljavanju života kod kuće, IKEA je posvećena razumijevanju navika u kuhanju i ishrani diljem svijeta. U IKEA robne kuće i online trgovinu u rujnu stiže više od 200 novih proizvoda i rješenja koja će kupcima olakšati svakodnevne aktivnosti u kuhinji – od organizacije i pripreme hrane, preko kuhanja, do postavljanja stola, druženja i čišćenja.

Istraživanje pokazalo da trećinu stanovnika Hrvatske kuhanje opušta
Istraživanje pokazalo da trećinu stanovnika Hrvatske kuhanje opušta

Vodeći računa o pristupačnosti, novi IKEA asortiman je dizajniran kako bi podržao zdravije i održivije navike u kuhinji, uključujući proizvode za smanjenje potrošnje vode, sprječavanje bacanja hrane i učinkovito razvrstavanje otpada.

Za više informacija o kompletnim IKEA rješenjima u sklopu ove kampanje, posjetite robnu kuću IKEA Zagreb, IKEA studija za planiranje u Splitu i Zadru ili službenu online trgovinu, IKEA.com.

Povezani članci

Pretplati se na časopis

PRETPLATITE SE